Friday, June 21, 2013

Semester!

iPhone-bild på hur första semesterkvällen spenderades.

Jag har inte slutat göra saker. Tvärtom har det gjorts massor - utflykter, trädgårdsfixande, grillkvällar och framförallt naturligtvis en hel del scooterträffar. Dock har jag valt att prioritera det riktiga livet framför bloggen sista tiden. Jag skulle kunna lova att det blir ändring på det från och med nu och att jag kommer att börja göra regelbundna inlägg så gott som dagligen igen...men det löftet törs jag inte ge, eftersom jag tänker ta saker som de kommer. Inte minst eftersom jag gick på semester igår och nu är ledig (åtminstone från jobbet) i nästan fem veckor! Så länge har jag aldrig haft sommarsemester tidigare tror jag.

Vi får helt enkelt se när nästa inlägg kommer. Det kan bli efter helgen, det kan bli om ett par veckor.
Tills dess, när det än blir, önskar jag alla en trevlig midsommar. Min absoluta favorithögtid (i hård konkurrens med julen). Nu kör vi!

Dagens:
Billy Stewart - Summertime

1 comment:

Anonymous said...

Lite äkta holländskt scooter-ös:

http://www.youtube.com/watch?v=RXiJcFVds0E#at=86