Saturday, October 06, 2012

In The City.

Lunor på rad. 

Hoppsan. Det tog mig visst över en vecka att återkomma med rapport om hur det var i Göteborg. En vecka som gick åt till att återhämta mig. Så kul var det.

Lambrettor som pajjade, DJ-battle på Club Rude Boy (jag är inte säker men tror jag vann - blev lite urspårat mot slutet), Rideout genom Göteborg i Bosse Högbergs minne (de av er som inte vet vem denna legendariske boxare och tuffing var kan läsa lite om honom här), garagefest, dans till sent på natten på Club Soulastatic, Pustervik samt två nätter hos Ante med goda vänner och fin frukost. Och ett gäng riktiga skandaler som jag för alla inblandades skull inte tänker nämna här på bloggen. Den som är nyfiken får fråga mig om vi träffas på riktigt så kanske, med betoning på kanske, jag berättar.

Mer bilder kommer så småningom. 

Bosse Högberg memorial rideout på fiskstans gator. 

De bästa av kamrater, ett talkat dansgolv och bra musik. All you need. 

Dagens:
Judge Dread - Big Six

2 comments:

Anonymous said...

Det var ju.... en besynnerlig låt du valde där. Eller kan man ens kalla det för låt?

Ronnie said...

Haha...Judge Dread - skamusikens motsvarighet till Eddie Meduza som en bekant till mig en gång sade.
Tyckte den var ganska passande för att spegla stämningen i Göteborg den gångna helgen.