Thursday, August 23, 2012

Allt på en gång.


 Som vanligt är det Jocke som gjort de snygga affischerna. Klicka för större version!

I helgen är det dags för den femte, eller fjärde beroende på hur man räknar, upplagan av Eskilsphenia.
De slutliga förberedelserna är i full gång och det verkar komma folk från hela landet, så alla möjligheter finns att detta blir både det största och det bästa Eskilsphenia hittills!

Men inte nog med det - samtidigt som jag håller på att knyter allt inför helgen är vi i full färd med flytten. Faktum är att vi får nycklarna, kör över allt och sover första natten i huset imorgon.
Det är, med andra ord, ganska mycket nu.

Dessutom vet jag inte när internet i huset kommer igång, så räkna kallt med radiotystnad från min del nu - åtminstone en bit in i nästa vecka.

Så, vi hörs om ett tag. Jag har inte lagt ned. Jag har bara fullt upp med det riktiga livet just nu.

Dagens:
My Bloody Valentine - Only Shallow

1 comment:

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=dsBa_ubDzKI