Monday, June 11, 2012

Kalle Kamel har två pucklar.

Det är något som inte stämmer med den här bilden. 

Jag tjuvstartade semestern lite i helgen genom att tillsammans med Elle dra till Nora. Det var hennes födelsedagspresent till mig och vi började med att sova i ett gammalt tåg, numera omvandlat till vandrarhem, första natten. Onekeligen mysigt och så, men ändå ingenting jämfört med vad som väntade andra dagen: boende på Kalle Kamel med familj - ett litet vandrarhem någon mil utanför Nora vars grej är att man får hänga med...ja, kameler. Än en gång: jag låter bilderna tala för sig själva.

Våra nya kompisar följde med oss på promenad. 

Jag och min nya bästis.
Foto: Elenor Kuhlin.

Kolla minen. Damn, vad han myser.
Foto: Elenor Kuhlin.

Bara för sakens skull - en bild från vårat "rum" på tågvagnen natten fredag till lördag.

Dagens:
Southern Culture On The Skids - Camel Walk

No comments: