Friday, April 27, 2012

Så kan det gå...

Trots att det var Kalle och Frida jag skulle träffa från början så var det Ljungman som hamnade på flest bilder från kvällen.

Jag fick ett sms från min gode vän Kalle som berättade att han var i stan över kvällen. Klart vi skulle ses. Eftersom jag dessutom råkade vara ledig dagen efter bestämde vi att jag skulle möta upp honom och hans fru Frida på Café Sylvia för en öl. En öl blev två öl. Sedan dök Sandra med sällskap (som jag pinsamt nog inte kan dra mitt till minnes namnet på nu - förlåt för det) upp. Någon öl till. Sylvia stängde och plötsligt hade vi hamnat på efterfest hos Sandra med X antal flaskor vin.

Således har jag inte varit den piggaste laxen i forsen idag och min lediga fredag har inte blivit fullt så produktiv som grundtanken var. Men...det var det värt. Alltid kul att träffa gamla vänner.

Dagens:
The Jam - The Modern World

No comments: