Friday, March 30, 2012

366-update.

Som jag nämnde i början av året håller jag på med ett 365-projekt - det vill säga ta (minst) en bild per dag i ett år som läggs upp någonstans. I mitt fall på Flickr. Eftersom det är skottår i år blir det ju dessutom ett 366-projekt, inte 365.

Det har fått mig att ha med en kamera så gott som överallt och leta bilder i vardagen, precis som jag hoppades när jag påbörjade projektet. Visst, vissa dagar har det blivit lite krystat, men på det stora hela har det rullat på över förväntan. Än så länga har jag lyckats hålla mig till blott ett par självporträtt och bara en enda iPhone-bild. Över förväntan, som sagt.

En del av bilderna har redan figurerat här på bloggen i "vanliga" inlägg, men här kommer några av mina personliga favoriter hittills som inte varit med i annat sammanhang här tidigare:


Dagens:
Baba Brooks - Gun Fever

No comments: