Thursday, December 15, 2011

Blues Scooter Club x-mas bash 2011.

I lördags var det dags för den traditionella julfesten med mina vänner i Sweden Blues. Den här gången hölls den i Stockholm. Julbord (mycket julbord), dricka (mycket dricka) och goda vänner (mycket goda vänner) gjorde att det blev både sent och ganska livat. Så livat att vissa valde att sova från och till och grannarna var...ja, skall vi säga "mindre nöjda".
Lillkameran var såklart med, så jag kommer inte att gå in mer på detaljer utan låta bilderna tala för sig själv. De hittar ni här.

Jag är nu dessutom officiellt invald medlem i Sweden Blues, något som varit på tal sedan förra året. Jag känner mig såklart både stolt och glad att vara del av vad som kan vara världens största (enda?) scooter/livsstil/brödraskapsklubb - Blues Scooter Club - med förgreningar i bland annat England, Skottland, Irland, Tyskland, Amerika, Schweiz och Österrike.

Dagens:
Purple Hearts - Millions Like Us

No comments: