Monday, November 07, 2011

Jag och mitt bord.

Redo för lite av det gamla goda ultravåldet.
Foto: Jenny Ström


BillyBob och Jessica från Stockholm Mods Scooter Club är inte bara två väldigt trevliga personer - de är också minst sagt bra på att arrangera fester och evenemang. Senast i somras låg de bakom den smått fantastiska Gotland Mod Weekendern och nu i lördags var det dags för halloween-hullabaloo deluxe. Jag och Elle velade länge angående vad vi välja för kostymer, men efter att ha sett om A Clockwork Orange förra veckan slutade det med att jag iklädde mig rollen som Alex DeLarge och Elle gick som mitt...bord. Kreativt så det förslår.

Med livemusik från Moving Sounds och The Crashbars, Batman som DJ, bar till självkostnadspris och kostymer från allt mellan zombies och vampyrer till Reinfeldt blev det en kväll att minnas länge. Åtminstone det som hände fram tills efter tolvslaget någon gång. Därefter är nog minnet en smula luddigt för flertalet av de närmare 140 festdeltagarna.

Stort tack till arrangörerna för ett grymt arr!

Dagens:
Ludvig Vans nionde.

No comments: