Saturday, April 23, 2011

Att blogga ikapp.

Ok...update var det, ja. Här följer en ganska rejäl lista, för nog har det hänt en del både kul och märkliga saker på sistone - jag har:

DJ:at på en skön Fritidsgår'n-kväll på Filial och under samma kväll spelat Vespa-avgasrör med Brothers Gonna Work It Out.
Varit på scooterfika/vårpremiär med Blacksmiths under vilken vi även passade på att planera en del inför den stundande trippen till Norge och Vespa World Days om ganska exakt en månad.
Hängt i en lägenhet med uteplats i form av ett torn med glasgolv.
Hälsat på min gode vän Kalle i Älvsjö - ett besök som spontant utvecklades till en lite för sen grill- och utekväll med besök på Kvarnen som avslutning
Blivit vittne till en brand på Stockholm Södra tågstation - en brand som fick till följd att jag även fick spendera ett antal timmar på centralen i väntan på att tågen skulle börja gå igen.
Stoppat ett tåg(!) eftersom den nyopererade herren bredvid mig drabbades av någon slags infarkt och utstått arga blickar från mina medpassagerare eftersom vi på grund av detta blev ytterligare någon halvtimme försenade i väntan på ambulans i Nykvarn.
Hängt på balkongen.
Jobbat med både det ena och det andra.
Picnicat i skogen.
Mekat med både mina egna och andras scootrar.
Lekt med tanken att starta ett skaband.

Samt en hel del annat som jag inte ämnar gå in på här eftersom jag varken har ork eller tror någon skulle finna det särskilt intressant.

Sådär. Nu är jag ikapp. Mot påskmiddag i Torshälla!

Dagens:
Toots & The Maytals - Pressure Drop

No comments: