Friday, February 25, 2011

Skåne, here I come!

I helgen det dags för årsmöte med Svenska Scooterklubben och Lambretta Club Sverige med allt som hör till: förutom själva mötena blir det som alltid middag, samkväm och inte helt otänkbart ett visst mått fest.

Årsmötet är ju på något sätt alltid startskottet för årets scootersäsong och jag ser såklart fram emot såväl det som att få att träffa alla - så här under vinterhalvåret är det ju trots allt mest de scooterister som bor i något sånär närliggande städer man träffar men vid årsmötet kommer ju folk från hela landet. Jag ser dock mindre fram emot att köra hela vägen till Malmö. Och framför allt ser jag mindre fram emot att köra hela vägen hem på söndag. Även om det säkert kommer att vara värt det.

...och nej - jag kommer inte att åka scooter dit. Nog för att jag är hängiven, men riktigt SÅ hängiven är jag inte.

Dagens:
The Beautiful South - A Little Time

No comments: