Wednesday, February 09, 2011

Ketchupeffekten.

Mitt liv känns lite som att det består av totala kontraster för tillfället: antingen har jag för lite att göra. Eller så har jag alldeles för mycket att göra.

Just nu har jag alldeles för mycket. Så där mycket så att man inte riktigt vet hur det på något sätt överhuvudtaget skall vara möjligt att pussla ihop allt. Jag kan inte riktigt bestämma mig för ifall det är något bra eller dåligt...

Trots det har jag i alla fall igår lyckats få igång Vespa GT:n jag nämnt här tidigare och idag dessutom skicka in lite material till nästa nummer av Scooteristen (med exakt 15 minuter kvar av deadlinedatum).
"A small victory" eller hur är det man brukar säga?

Dagens:
Devo - Whip It

2 comments:

Mikael Dunker said...

Min situation är likadan. Och nu måste jag dessutom ta hand om det du producerat ;-) Vad håller vi på med? En kall eller två i Malmö är nog botemedlet. Vi ses där!

Ronnie said...

Förlåt, Micke.
Jag bjuder på en öl när vi ses om ett par helger som kompensation. ;)