Friday, November 05, 2010

Har ni en långtråkig helg framför er vet ni nu hur ni skall liva upp den.

Det här må var old news för många, men faktum är att jag helt glömt bort den fantastiske David Thorne som sedan ett bra tag tillbaks på sin sida 27bslash6 ägnat sig åt att irritera, uppröra och driva med folk i största allmänhet, främst via mailväxling.

Jag blev tipsad om honom för ett tag sedan och spenderade ganska lång tid läsandes och skrattandes högt framför datorn (vilket inte säger så lite) men hade helt glömt bort honom, tills jag igår ramlade över en länk till ett nyare inlägg han gjort.

Huruvida korrespondensen han publicerar är på riktigt eller ej spelar ingen roll - det är ändå bland det förmodligen roligaste som någonsin gjort på internet. Jag rekommenderar särskilt missing missy, overdue account och permission slip.

Dagens:
Nate Dogg & Warren G - Regulate

5 comments:

Nissepetter said...

Otroligt kul. Jag sitter och skrattar här för mig själv.

Ronnie said...

Ja, han är verkligen smått genialisk!

Nissepetter said...

Jag gillade kattgrejen mest.

Ronnie said...

Den är bra, men den med när han vill betala med en teckning av spindel är nog min favorit!

Gyysch said...

Det var sånt här internet skapades för.