Wednesday, July 07, 2010

Någonting har hänt.

Jag vet många som har problem med att gå till tandläkaren. Antar att det har att göra med den kliniska, sterila sjukhuskänslan, lukten av desinfektion, ljudet av borrar eller tidigare traumatiska upplevelser relaterade till elaka tandläkare. Jag vet inte - själv har jag aldrig haft problem med det...tidigare.

Idag skall jag till tandhygienisten och slipa bort lite missfärgningar jag fått efter Hexidentkuren i samband med bortplockandet av min visdomstand i vintras. Och jag är nervös. På gränsen till rädd faktiskt. Tanken på ljudet av slipande, smaken av rengöringspasta och att ligga där med en skarp lampa i ansiktet och munnen vidöppen känns minst sagt obehagligt.

Damn you, käkkirurgen. Du har har förstört mig!

Dagens:
The Drums - It Will All End In Tears

2 comments:

anna said...

Tur du inte har behov av gynekolog då... ;)

Ronnie said...

Någonting säger mig att det skulle vara mindra obehagligt...;)