Thursday, June 11, 2009

Följetongen fortsätter...

Eftersom grannen haft persiennerna neddragna sedan han ringde mig mitt i natten för en tid sedan och inga nya verkar ha flyttat in på ett tag för en tid sedan trodde jag nästan det var slut på följetongen med nakenhuset. Men, som sig bör vad gäller sådana här saker, hade det tydligen en överaskning till att bjuda på:

Igår loggade jag in på Google Analytics (alla vet väl vad det är?) för första gången på en längre tid. Och döm om min förvåning om inte den söksträng som genererat flest träffar på min blogg sedan sist är nakenhuset +"lets make this precious". Såklart.

Om någon som inte har med historien att göra av någon anledning brukar googla detta skulle jag bli tacksam ifall den personen ger sig tillkänna genom en kommentar här på bloggen. Annars tänker jag förutsätta att det är någon i grannhuset som ligger bakom.

Dagens:
Danger - 14h54

No comments: