Tuesday, March 10, 2009

Rated G.

Whiskey och The Young Ones hjälpte föga. Tvärtom kände jag mig faktiskt ännu mer uppstoppad när jag vaknade idag (något som inte hindrade mig från att mot bättre vetande släpa mig till jobbet ändå). Därför har jag ikväll prövat ett betydligt mer hälsosamt och barnvänligt alternativ: te och Disney.

I skrivande stund känns det faktiskt lite lättare att såväl andas som svälja, men jag tänker avvakta och se hur jag mår imorgon bitti innan jag kommer med ett definitvt uttalande om det sundare levernets eventuella effektivitet.

Dagens:
Badly Drawn Boy - Have You Fed The Fish?

1 comment:

Mikael Dunker said...

Som Mr Balowski skulle ha sagt: Exterminate, exterminate! (från Boring, om jag inte missminner mig).

Young Ones - förmodligen bästa engelska serien nånsin!