Tuesday, February 17, 2009

Nu är det inte roligt länge.

I natt ringde min mobil. Jag kravlade mig upp och svarade sömndrucket, varpå någon bara lade på i örat på mig. I tron att det bara var någon som ringt fel släntrade jag tillbaks till sängen och somnade om.

Nu på morgonen gick jag upp ganska tidigt för att köra Qusan till veterinären (de skall ta bort tandsten) men innan jag åkte kollade jag upp numret som ringt på natten. Det tillhör någon som bor i huset bredvid - nakenhuset.

Jag ger mig fan på att det är killen som brukar springa runt i kalsonger och en gång hälsade på Elenor. Den gången var det fortfarande lite kul, men det här känns bara obehagligt.

Skulle jag försvinna spårlöst under den här veckan vet ni vem ni skall tipsa polisen om.

Dagens:
Nick Cave And The Bad Seeds - Stagger Lee

5 comments:

Anonymous said...

Jeebuz! Detta börjar bli obehagligt. Vem är kalsong-tjommen? Kanske dags att kolla upp så det inte är nån som skall sitta på en avdelning.

Danne Fyris © said...

fan va stört.

Ring bengen om det ringer i telefonen igen, annars får vi vär kolla upp vafan han vill.

Du har namnet på ringaer va?

Ronnie said...

Jepp! Han verkar vara finsk.

Danne Fyris © said...

har du googlat honom?

Ronnie said...

Klart jag har. Det enda jag hittade var att han (eller någon med samma namn) kommer från Norrbotten och spelar fotboll.