Wednesday, January 28, 2009

Smarta virus.

Självklart drog jag på mig någon slags sjukdom under vinterhelgen i Orsa. Jag antar att min kropp helt enkelt inte är anpassad för minusgrader och snöstorm.

Lite förkylning och hängighet är något jag kan leva med. Vad som dock är vansinnigt irriterande är att jag nu två dagar i rad vaknat upp och känt mig helt ok - eller i alla fall tillräckligt ok för att gå till jobbet (vägrar kategoriskt sjukskriva mig om jag inte åkt på något i magnitud med spetälska). Bara för att sedan dega ihop fullständigt ett par timmar senare och spendera resten av dagen i grinig halv-feberdimma.

Visste jag inte bättre skulle jag tro att viruset, bacillen eller vad det nu än må vara som tagit min kropp i besittning jävlas med mig.

Dagens:
Ted Leo And The Pharmacists - Counting Down The Hours

3 comments:

Anonymous said...

Åh. Den jäveln är här också. Vägrade inse att jag var sjuk tills i onsdags, då jag var tvungen att jobba. Igår var jag vaken sammanlagt 5 timmar på hela dagen och inte fan är det bättre idag. Känns som jag har MINST 40 graders feber men termometer säger normaltemp. It sucks! När ska det gå över?

Krya på dig!

Anonymous said...

Måste vart när vi pulsade upp genom drivorna och hämtade ved. ska be farfar skaffa en sån snöslunga det vore guld!

Anonymous said...

Fina bilder!