Monday, December 22, 2008

Living large.

Ikväll kommer Kalle (samma Kalle som figurerat här tidigare och som man inte skall låta ta med en på en utekväll i Stockholm, alltså) och Berra till stan.

Nu jobbar jag visserligen imorgon, men självklart tänker vi se till att träffas ändå. Jag får helt enkelt ta det lite lugnare än de övriga.

Hur som helst verkade det så sent som igår kväll lite oklart vart vi skulle kunna hålla till (att träffas på krogen känns inte som ett alternativ eftersom vi bara vill sitta och catcha upp lite). Jag föreslog att vi skulle träffas hos mig, men eftersom de två gästerna är lediga imorgon ville de hellre vara någonstans där de kunde sitta uppe halva natten. Därför har Kalle nu bokat ett rum på Hotell Statt.

Jag säger det igen: Kalle har bokat ett hotellrum. Bara för att vi skall kunna sitta i det och ta ett par öl (jag antar nämligen att han skall sova hos någon av sina föräldrar som vanligt).

Det går tydligen bra för vissa.

Dagens:
Prince - Get Off

2 comments:

Anonymous said...

tja, var trevlig igår. Är på jobbet o sökte efter din blogg på leta.se. fick då upp detta.

Köp ronnie – www.cdon.se
Hitta billigaste pris på Ronnie Snabb och trygg leverans.

Tyckte det var lite roligt:)

/Ljungman

Ronnie said...

Ja, det var trevligt värre. Trevligare för somliga, dock...;-)

Haha...snabb och trygg. Det är jag i ett nötskal, det.