Tuesday, December 30, 2008

En vecka på sju meningar.

Det har nu gått en vecka sedan senaste inlägget. Varje dag har jag tänkt att jag borde blogga, men av olika anledningar skjutit upp det. Nu inser jag plötsligt att det skulle vara så gott som omöjligt att redogöra för den i detalj. Därför nöjer jag mig med att konstatera att den varit bra och fylld med allt som hör julen till - samt lite mer:

Julfirande med släkten, utgång på juldagen, DJande på den traditionella Pipalucken under annandagen, lite annat festande samt inspelning av två nya låtar/häng med The Profondo Rosso. Jag har även lärt mig att aldrig mer köpa falafeltallrik från Billy Boys på ett mindre trevligt sätt.

Gott så.

Dagens:
Pete Molinari - God Damn Lonesome Blues

4 comments:

Ankaret said...

"Jag har även lärt mig att aldrig mer köpa falafeltallrik från Billy Boys på ett mindre trevligt sätt" - Nu blev jag allt nyfiken. Vad hände? Gott nytt år mannen!

Ronnie said...

Jag tänker inte gå in på detaljer, men låt mig säga som så att jag blev tvungen att fly hemåt i ilfart från inspelningen med bandet en kort stund efter att vi käkat. ;-)

Gott nytt år back at ya!

Danne Fyris © said...

Var det värre än insekterna i maten på ditt jobb?

Gott nytt år wanker!

Ronnie said...

Följderna var åtminstone betydligt otrevligare den här gången.