Saturday, November 29, 2008

Skärpning.

I onsdags kväll kom Jocke och Jonas över till mig för att göra någon slags hemma hos-reportage till ett nytt hemside-projekt de jobbar på (mer om det vid ett senare tillfälle). En av frågorna de ställde till mig gick ut på att jag har många bollar i luften. De benämnde mig bland annat DJ, scooterist, elevassistent, Star Wars-fan, musiker och bloggare.

Det där sista gav mig lite dåligt samvete - bloggare...det känns på något sätt som om det kräver regelbundna uppdateringar, vilket ingen kan anklaga mig för att ha gjort sista tiden.

För övrigt spelade jag skivor på Johnossis gig här i stan i tordags. Jag hade egentligen inga förhoppningar överhuvdtaget. Deras första skiva är rätt bra, men den senaste finner jag ärligt talat ganska tråkig.

Efter att ha sett det hela live har jag dock ändrat uppfattning en smula...spelningen var faktiskt nästan värd de ynka fyra och en halv timmarna sömn den gjorde att jag fick klara mig på eftersom jag skulle upp och jobba dagen efter.

Men bara nästan.

Dagens:
Parker Lewis - Cezanne

No comments: