Friday, November 07, 2008

Ketchupeffekten igen...

Förra veckan, när Elle var bortrest och jag var ledig från jobbet torsdag och fredag, hände så gott som ingenting. Jag fick söka med ljus och lykta efter en fest på lördagen för att slippa sitta hemma och dega i min ensamhet.

Idag har min käre före detta bandkamrat Jesper inflyttningsfest. Dessutom spelar Detektivbyrån här i stan - dem skulle jag verkligen vilja se. Jag missar dock båda dessa tillställningar eftersom vi åker till Elles kusin med sambo och barn en liten bit utanför Södertälje alldeles strax.
Imorgon fortsätter jag direkt från Tälje till Stockholm för att tillsammans med Ljungman spendera lördagskvällen hos min gode vän Kalle. Samtidigt kör Brothers Gonna Work It Out på Raw här i Eskilstuna. Har iofs varit där de flesta gånger de kört, men det brukar vara roliga kvällar så lite splittrad känner jag mig allt.

Kort sagt - det kommer självklart att bli såväl trevligt som kul både ikväll och imorgon, men jag kan ändå inte låta bli att anse att så många saker man skulle vilja göra krockar känns ganska...typiskt, på något sätt.

Dagens:
Detektivbyrån - En Annan Typ Av Disco

No comments: