Thursday, September 25, 2008

Saker jag bävar inför.

I dag fyllde Elle år. Därför var hennes familj (samt min pappa) här för att fira henne och äta paj.
Redan i lördags hade hon fest för vänner och bekanta. Och på fredag har hon födelsedagsfest igen - för sin släkt denna gång.

Jag bävar redan inför hennes trettioårsfirande. Om hon blir firad tre gånger när hon inte ens fyller jämnt lär det bli firande fredag OCH lördag varje helg i en månads tid då. Minst.

För övrig hade vi foto-session med personalen på Raw igår. Jag bävar lite inför att se resultatet av den också. Det tog nämligen inte mer än på sin höjd trettio sekunder för fotografen att bli klar mig. Eftersom jag i allmänhet blundar eller har ett lazy eye på minst femtio procent av alla foton som tagits på mig har jag ytterst svårt att föreställa mig att hon kan ha fått en någorlunda bra bild på så kort tid.

Dagens:
Belle & Sebastian - The Boy With The Arab Strap

No comments: