Tuesday, September 30, 2008

Carmen har grabbig humor.

Jag är inte alls nöjd med min mobil, men har inte mycket till val annat än att behålla den tills bindningstiden är slut. Den har strulat sedan jag köpte den för snart ett år sedan, men eftersom jag är en slö typ har jag inte kommit mig för att den lagad förrän idag. Tyckte det var dags nu eftersom garantin snart går ut.

Som sig bör när man lämnar in en telefon tillhandahåller Telenor en annan under tiden ens egna är på lagning. Tydligen bryr de sig dock inte om att kolla igenom lånetelefonen och tömma den innan de lämnar ut den. Min var nämligen fortfarande konfigurerad efter den tidigare ägaren och dessutom full med dennes mottagna filer.

Jag vet inte vem personen är, men förmodar att denne någon är en tjej eller kvinna som heter Carmen då telefonen dyker upp under det namnet som bluetooth-enhet.
Likt en annan Sherlock Holmes har jag tack vare det kvarlämnade materialet på telefonen kunnat sluta mig till att denna Carmen gillar spädbarn, strömlinjeformad soulpop, fina blommor och har humor som en 17-årig kille. Under "mottagna filer" fann jag nämligen inspelningar av babyskratt, en mp3a av Sades "The Sweetest Taboo", en datagenererad bild av bästa Jamba-kvalité föreställande en ros samt ett filmklipp av en kille som har sex med en träningsboll.

Dagens:
Elbow - Grounds For Divorce

2 comments:

Anonymous said...

Det är väl rött kort och landsförvisning för att ertappas med Sade's "The Sweetest Taboo"? Jag tror nästan jag hellre ertappats med Per Gessle.

Eller vänta förresten… Hm.

Ronnie said...

Om Sade vore pest och Gessle kolera skulle jag ändå välja pest. Alla dagar i veckan.