Wednesday, August 13, 2008

BAM! POW! KATCHING!

Imorgon skall jag till Herrfallet. Orsaken är någon slags flashigt projekt de valt ut skolan jag jobbar på till. BAM-projektet.

Ni hör ju själva hur bra det måste vara. BAM-projektet.
Projektet löper över tre år och går, om jag förstått det hela rätt, ut på att vi skall arbeta med oss själva. Avslappning, stresshantering, personlig coaching och så vidare. På så sätt skall vi bli tryggare i oss själva samt mera tillfreds och därmed även kunna göra ett bättre jobb.

Och nu är det alltså någon slags uppstart i Herrfallet. Jag åker imorgon och kommer hem tidigt på fredag kväll (tänkte ta och besikta Lambrettan i Arboga när jag ändå är där imorgon - förhoppningsvis får jag igång den nu). Det skall bli intressant att se vad vi skall göra, eftersom jag ärligt talat inte riktigt förstått vad det hela går ut på egentligen.

Och, nej - jag har ingen aning om vad BAM står för. Det har ingen annan på jobbet heller visade det sig idag.

Dagens:
Belle & Sebastian - Like Dylan In The Movies