Friday, July 11, 2008

Typiskt.

Idag skulle min Lambretta ha kommit. Men så ringde säljaren och berättade att bilen med dragkrok som han skulle ha använt för att köra hit den börjat strula och att han därför inte vågade sätta sig och köra den hela vägen till Eskilstuna.

Besvikelsen är enorm. Nu måste jag tänka ut ett sätt att få hem den från Halmstad själv. Att köra den hela vägen är tyvärr uteslutet, eftersom den i nuläget är obesiktad.

Någon som sitter på en pick-up, skåpbil eller bil med dragkrok som de har lust att låna/hyra ut en dag eller två? Alternativt har lust att följa med på ett litet äventyr till Halland?
Eller har några tips på hur jag skall få hit den annars? Något? Vad som helst?

Jag är så bitter att jag tänker vänta till imorgon med att skriva om min nya tatuering.

Dagens:
Blondie - Picture This

4 comments:

Anonymous said...

Det finns ett ställe mitt emot Coop Forum som är riktigt billiga på att hyra ut släpkärror, kolla med dem.

Ronnie said...

Jo, jag vet. Problemet är att jag inte har någon bil med dragkrok och det är inte fullt lika billigt att hyra...:-(

Tack för tipset ändå!

Anonymous said...

så går det när man köper ruskbuske!

Ronnie said...

Ruskbuske? Jag kanske är korkad, men - nu fattar jag ingenting!?