Sunday, July 13, 2008

Om det är var det innebär att "bli vuxen" är jag inte säker på att jag vill vara med.

Både Kent och Håkan gjorde bra ifrån sig igår. Kent hade till och med ansträngt sig lite extra för Eskilstuna-publiken och spelade en massa gamla låtar. Ändå måste jag säga att jag inte blev riktigt övertänd. Det var bra. Men inte mer.
Jag kanske bara är festivalskadad efter Roskilde eller något, vad vet jag?

Skivspelandet i öltältet efteråt var ingen superhit, direkt. Eftersom det låg längst upp på festivalområdet hittade nästan inga dit. I stort sett alla gick direkt vidare till någon av de många stora efterfesterna som anordnades på stans krogar och som en följd av det slog vi igen redan strax innan ett.
Något som inte gjorde mig ett dugg, eftersom jag då kunde dra vidare och möta upp Ljungman och Anna på Raw istället.

Raw var mer än lovligt packat med folk. Det gick inte knappt att röra sig överhuvudtaget därinne. Därför satt vi längst in i restaurangdelen större delen av den kvarvarande kvällen.
Vi pratade om osthyvlar. Vilka som var bra och mindre bra, samt vilka som passade till vilken typ av ost. Anna trodde att diskussionsämnet berodde på att vi börjar bli vuxna. Jag är inte övertygad...

Dagens:
Daft Punk - Da Funk

2 comments:

Ines Karin Helena Roskvist said...

Jag tackar och bockar för musiken i lördags. Det var fint och plocka ned tält och inventera till musiken du lirade.

Ronnie said...

Vassego! Det var så lite så...
Skönt att höra att åtminstone ni som jobbade lyssnade och var nöjda! ;-)