Saturday, July 12, 2008

Ja, jag vet att de inte går att ta bort.

När jag fyllde trettio för en tid sedan fick jag en tatuering av de mycket omtänksamma Erik, KG, Johan, Mogge och Sara. De menade att jag fick tatuera precis vad jag ville - så länge det var en scooter, såklart.
Då det var ganska fullbokat hos Pehr fick jag vänta ett tag, men i torsdags var det slutligen dags och nu är den på plats. Jag är självklart väldigt nöjd. Lite tråkigt bara att jag numera har en Lambretta också och att min andra underarm redan är upptagen. Annars hade det ju varit perfekt med en sådan där...

Ikväll skall jag spela skivor i öltältet efter Håkan och Kents konsert på Strömsholmen. Känns som om det kan bli precis hur bra eller dåligt som helst. "It can go either way" - eller hur är det man säger på engelska?

Dagens:
The Jam - Beat Surrender

No comments: