Sunday, June 01, 2008

Som att fylla jämnt tre gånger.

Först Londonresan förra helgen. Sedan var min och Elles familj var här och fikade i måndags.
Och igår kom goda vänner hit på fest - både sådana man träffar ofta och sådana man träffar alldeles för sällan.

Det var länge sedan jag hade så roligt hemma hos mig själv. Bål, gott humör, häng på bakgården, efterfest till tidigt på morgonen var bara några av de saker som gjorde att jag kände mig såväl glad som riktigt rörd och sentimental.

Idag är jag en smula sliten och rippar skivor med min nya USB-vinylspelare, blåser rent kamerasensorn, planerar en dag på sjön med The Profondo Rosso, surfar tatueringsmotiv, och läser i en bok innehållandes de mest intressanta Morrissey-intervjuerna.

Jag älskar er. Allihopa.

Dagens:
Slaktad - Välkommen Till Eskilstuna

1 comment:

Anonymous said...

Grattis i efterskott eller nåt, var tvungen att avvika i lördags annars hade jag gärna kikat förbi din fest! 30 är det nya 29.