Monday, June 30, 2008

...och Ronnie är ett förrymt psykfall.

Jag har varit väldigt kortklippt länge nu (men undantag för förra året då jag körde på någon slags rockabilly-quiff ett tag), men bara rakat mig helt en gång. Jag tyckte mest jag såg som någon som nyss kommit ut från en långvarig sjukhusvistelse eller suttit inspärrad i tvångströja en längre tid, därför lät jag det växa ut en smula ganska omgående.

Trots det tänkte jag "helsnagg - det kan säkert vara soft såhär på sommaren" när jag satte trimmern till huvudet idag. Det tog inte lång tid innan jag kom ihåg varför jag bara klippt mig så kort en enda gång tidigare.
Det är tur att jag har hår som växer fort.

Imorgon bitti åker vi till Roskilde och blir borta ganska exakt en vecka. Vi hörs då.
Om någon skall dit och vill hänga lite är det bara att komma fram till killen som har mössa på sig hela tiden. Det kommer med största sannolikhet att vara jag.

Dagens:
Vampire Weekend - Oxford Comma

1 comment:

Anonymous said...

ha! det är bra att du gör som vi pratar om! nu är vi brothers in bald! ha det så kul nu