Saturday, May 17, 2008

Secret Agent Man.

Igår var det personalfest. Igen. Vi höll till på skolan, i musiksalen närmare bestämt. Därför blev det såklart lite jammande när en del mat och tillräckligt mycket dryck inmundigats.
Senare på kvällen åkte en del av oss in till stan. Jag och ett par arbetskamrater gick till Raw.

När vi framåt natten satt vid ett bord och pratade sade en av mina kollegor att det var "kul" att se mig spela på festen innan och att jag verkade känna så mycket folk ute. Hon hade hört av folk på skolan att jag var "sådan" men verkade ändå lite överaskad.

Ibland känns det som om jag lever ett dubbelliv. Ansvarfull kille som jobbar med ungdomar på dagarna, men något helt annat egentligen.
Lite som Bruce Wayne och Batman. Eller någon hemlig agent från en tuff 60-talsserie.

Dagens:
Johnny Rivers - Secret Agent Man

1 comment:

Danne Fyris © said...

Välkommen till dubbelgänget!

Vi är tre på lundby...

hihihi