Monday, May 26, 2008

London calling.

Ja, visst är det en fantasilös titel på det här inlägget. Men eftersom Elenor, efter att ha utsatt mig för en avledande manöver värdig ett proffs, tog mig till London över helgen kan jag inte tänka mig någon mer passande. Det kallar jag en överaskning av rang - och jag anade verkligen ingenting.
Förutom att dricka öl i Hyde Park, hänga i Camden, gå på pubar och spatsera kring Piccadilly hade hon även även fixat biljetter till Lord Of The Rings. Ja, precis - musikalen. De av er som läst min blogg ett tag minns ju kanske att musikaler är min stora guilty pleasure.

Vi kom hem sent igår kväll, jag jobbat hela dagen idag och strax kommer mina och Elles föräldrar hit på försenat födelsedagsfika. Därför blir det ingen ingående beskrivning av vår London-weekend just nu. Den kommer senare.

Men jag är nöjd. Mycket nöjd. Och fortfarande överaskad.

Dagens:
Morrissey - Hairdresser On Fire

1 comment:

Danne Fyris © said...

fan va schysst!

Riktigt schysst!