Sunday, April 06, 2008

Att ta sitt sociala ansvar.

Eftersom Balsam, som skulle ha DJat på Raw igår, plötsligt fick förhinder fick jag hoppa in på kort varsel och köra två kvällar i rad.

Det var riktigt, riktigt kul. Mycket folk och bra drag. Hade druckit några öl på festen innan jag gick till Raw och det blev ytterligare ett par under giget där. Strax innan stängning fick jag sambuca-shots ställda framför mig (antar att min insats uppskattades). Trevligt initiativ, men även precis vad som behövdes för att tippa mig över kanten.

Förmodligen var det därför jag gav femton spänn i busspengar till två babynazister (utan att ens fatta att det var sådana de var) jag och Jonas mötte på vägen hem med orden: "klart man ställer upp för kidsen". Något Jonas med glädje ringde och påminde mig om idag.

"Klart man ställer upp för kidsen"...herregud.

Dagens:
Justice - Genesis

No comments: