Tuesday, March 18, 2008

Ett mysterium får sin lösning.

Var ned en sväng på Myrorna igen och hittade en till synes helt oanvänd Levis-jeansjacka i rådenim som jag naturligtvis kände mig nödgad att köpa. När jag skulle betala stod tidigare nämnda skäggiga herre i kassan. Den här gången frågade han mig om jag också skulle på hårdrockskväll - tydligen hade ett flertal personer varit inne och köpt jackor av den orsaken (hur det kommer sig att de känt ett behov av att förklara sina inköp för honom kan man ju undra, men jag kom mig inte för att fråga).
Hur som helst frågade han sedan vad jag gjorde nuförtiden och förklarade att han var pappa till en av mina klasskompisar från låg- mellan och högstadiet.

Så. Konstigare än så var det inte. Jag känner mig nästan lite besviken...

Dagens:
Montys Loco - Vassal Love

1 comment:

Anonymous said...

troligt.. han vill ligga!!