Wednesday, December 12, 2007

Att köra sin kredd i botten.

Jag inser helt och fullt att det här inte kommer att se bra ut i mångas ögon och att min musikaliska trovärdighet riskerar att få sig en rejäl törn. Ändå kan jag inte låta bli.

Satt i bilen på väg hem idag. Bilstereon rullade. Inklämd mittemellan ett par av P3s mindre roliga plojinslag (är det för övrigt bara jag som tycker det känns som om hela deras utbud bestått av putslustiga program med småironiska sketcher på sista tiden?) spelades...ja, se själva nedan.

Dagens:
Britney Spears - Piece Of Me

4 comments:

Anonymous said...

Konstigt nog verkar du inte vara ensam. har hört flera personer som tycker den låten är bra...

Själv, har jag bara hört den i bakrunden medans jag jobbat. Så jag minns inte alls hur den lät...

Men, man lär ju få chansen o höra hela låten. O då ska jag berätta vad jag tyckte:)

Wally said...

Ett ord Ronnie: "sparken".

Lycka till med squaredancekarriären.

Ronnie said...

Ja, jag vet. Först tyckte jag squaredance var rätt kul och nu det här...
Om ett år sitter jag väl på Harrys och spelar Gessle-covers på akustiskt gitarr.

Wally said...

"Kom igen nu, den här kan ni ju:
Alice, Alice, who the fuck is Alice..."

Jag kan se det framför mig. Det är inte vackert.