Monday, October 08, 2007

Det här blir bara underligare och underligare...

De av er som tittar in här någorlunda regelbundet vet sedan tidigare att jag haft vissa funderingar kring de sökord som Google Analytics visar har genererat träffar på min blogg. Det har av någon anledning varit en viss överrepresentation av uttryck för det manliga könsorganet bland dem. Ganska ofta har sökningarna dessutom gällt underdimensionerade sådana.

Nu i helgen loggade in på GoogleAna igen. Den här gången möttes jag av följande på 35:e plats:
min man + för liten kuk.
Jag orkar inte ens tänka ut något fyndigt att skriva om det. Det är helt enkelt för absurt.

I övrigt var helgen bra.

Dagens:
José Gonzales - Teardrops

1 comment:

Anonymous said...

Förbryllande.. Själv får jag dagliga besök från folk som sökt på "Bäver" Igår hade jag fem träffar och idag tre. Hade även träffar på bland annat "helikoptern + snopp", "chokladfontän" och "finsk knulla". Det är en sjuk värld vi lever i. Jag funderar på att hålla mig inomhus resten av min livstid. Var försiktig!