Friday, September 07, 2007

Dags för förnyelse!

Jag tänkte att ni skall få hjälpa mig lite. Det är nämligen så att jag ganska länge behövt nya glasögon, då mina gamla blivit alltför svaga. Med tanke på nya jobbet och allt känns det som ett utmärkt tillfälle att skaffa ett par nu.

De sista dagarna har jag således gått runt och provat olika bågar hos diverse optiker. Men jag kan inte bestämma mig för vilka jag gillar bäst. Därför har jag nu lånat hem några stycken och tänkte att ni som läser skall få hjälpa mig att bestämma vilka det är som gäller. Jag vet att de är ganska lika varandra, men det är något i den här stilen jag vill ha.

Så: titta på bilden ovan och skriv sedan en kommentar om vilket par du tycker passar bäst. Tänk vad stolt du kommer att känna dig när vi träffas nästa gång och jag har bågarna du valt på mig!

Dagens:
The Dead 60´s - Beat Generation

11 comments:

Wally said...

Någon på övre raden, gillar nog de till höger bäst...blir lite sugen själv faktiskt. Hur ofta bör man byta?

Anonymous said...

nummer fyra!

Linasolopoesie said...

BuonA day
They are from little in this blog. And I find myself in difficulty because you are all aliens. and I do not succeed to never read written yours. But and also to bellovisitare the blog for a salute and to only exchange the auguries to us in the festivity….You want to come to visit mine blog? and only poetries because I have the poetico mind… I waited for to You? Thanks… Lina

Louie said...

Kan du byta ansikte?

Louie said...

Tyckte faktiskt treorna var rätt coola. lite Falling down stuk på dom.

Calle Abrahamsson said...

Längst upp till höger.

Anonymous said...

mitten längst till vänster som val 1, mitten längst till höger som val 2!

Anonymous said...

Nummer ett eller de du visade på stan utan nedre kant.

Danne Fyris © said...

ångra mej. nummer tre.
smalt o fult, fett e snyggt!

Anonymous said...

Hornbågade rockar fett, de ska du ha!

Danne Fyris © said...

knölvalshorn?