Wednesday, August 15, 2007

Varför skulle jag ta det lungt när jag för en gångs skull är ledig?


Nu försvinner jag iväg ett par dagar. Först till Herrfallet för någon slags konferans/kickoff-pryl med nya jobbet...är väl sådär peppad om jag skall vara ärlig, men det anses tydligen obligatoriskt.

På Fredag drar jag vidare direkt från Herrfallet till Backamo-lägret i Ljungskile, en bit ifrån Göteborg. Det är dags för Rally Scandinavia och det kommer med största säkerhet att bli lika grymt som tidigare år. Trots att jag för första gången inte tar scootern dit, utan åker bil. Då slipper jag å andra sidan hålla mig i skinnet för att kunna deltaga i ride-outen på Lördagen.

Det här med att vila upp sig är överskattat. Vi hörs nästa vecka.

Dagens:
The Dead 60´s - Beat Generation

2 comments:

Anonymous said...

Ta med allt regntätt du kan hitta... det har regnat här sen i maj.. typ oavbrutet! ;) Välkommen till sveriges framsida! (det står det iallafall att det är på en skylt i s-sund)

Danne Fyris © said...

krr krr!

Du kommer se ut som anders holmertz i fejjan om det regnar när du susar fram på din silverpil!