Friday, August 31, 2007

Peachy.

Klockan 20.00 ikväll räknar jag kassan, gör ett dagsavslut och drar ned grinden till Rocks för sista gången. Från och med nästa vecka jobbar jag enbart på Edvardslundsskolan. Normala arbetstider, löpande schema och lediga helger - inga konstigheter, som Calle skulle uttryckt det.

Imorgon åker kostym och parkas på, krom och lack putsas och det bär av till ModsVsRockers. Tydligen är vi över 150 anmälda. 80 scooteråkare och 70 oljiga hojägare. Råder väl ingen tvekan om vilka som kommer att vinna?

Kort sagt: läget känns stabilt.



Dagens:
Secret Affair - Time For Action (igen...men är det scooterträff så är det)

5 comments:

Anonymous said...

Skönt, då slipper man titta in hos dej på sina lediga dagar för att snacka lite skit en snabbis..

Sade jag skönt? menade givetvis trist.

Skönt att att du har ett riktigt jobb nu!

Anonymous said...

Låter som du har en bra vecka framför dig! Allt gott!

Calle Abrahamsson said...

Snälla Ronnie!

Kan inte du spela skivor på Raw nu på lördag? Anttila spelar ju. Så för att hålla kvar partynivån efter hans spelning så borde du, med koll, spela. Istället för nåt annat stolpskott som vanligtvis brukar spela skivor på raw.

SNELA.

Ronnie said...

Det är väl på Fredag han spelar? Men ok...bara för din skull kan jag väl komma och spela.

Calle Abrahamsson said...

Ja, precis, fredag!
Tack!

Det kommer eventuellt lite foto-dudz och hälsar på. Och jag vill inte ta med dom till ett ställe som spelar vedervärdig musik!