Tuesday, June 26, 2007

Vi håller på traditionerna...

Den traditionella svenska midsommaren innehåller umgänge med nära och kära, snaps, potatis, sill, öl, lekar, regn samt Tomas Ledin och Gyllene Tider.

Alla dessa ingredienser ingick i årets firande...bortsett från sill, Tomas Ledin och Gyllene Tider. Men det är tre ingredienser jag uppriktigt talat klarade mig fint utan. Dessutom bjöd midsommaren 2007 bland annat på en snabbvisit med mat och lekar i Torshälla, dans till schlager på en dansbana i Tummelsta, klättring på veterantraktorer, nakenlopp på en åker, rom och kola samt nästan ingen sömn alls.

Tack, mina vänner! På grund av er är midsommar en av få högtider som faktiskt lever upp till förväntningarna år efter år...









Dag
ens:
Editors - An End Has A Start

6 comments:

Danne Fyris © said...

HAHAHAHA.
Vilken bild på musslan...
helt sjukt cool!

Ronnie said...

Det finns två ännu coolare, men på den ena syns inte hela traktorn på det andra ser han så sjukt packad ut att jag av ren hänsyn till honom inte vill lägga upp den...

Louie said...

Jag gjorde mig till.

Anonymous said...

Hahaha... Allt känns så mycket bättre när du tar bilden!
Men så här efteråt, fyfan! Aldrig mer frammför kameran.... (eller?).

Anonymous said...

Dom där fotona e ett otyg, låt oss med missbildade fylle ansikten/ögon vara ifred!

Ronnie said...

Naturpojken: Vafan gnäller du för? Du är ju inte ens med på bild! ;-)