Thursday, June 21, 2007

Get ya hair cut!

Jag var och klippte mig igår. Jag har kört på quiffen nästan ett år nu och för att få håret att ligga bakåt som det skall använder jag pomada. Pomada har en tendens att smälta och rinna ned i ansiktet när det är varmt ute (inte så trevligt) så jag tänkte att jag att jag skulle pröva något annat under sommaren. Jag hade tänkt mig någon lite mods/Paul-Weller-på-äldre-dagar-inspirerad frisyr och gjorde mitt bästa för att förklara vad jag menade för frisören. Det blev väl inte riktigt som jag tänkt mig, kanske...

Nåja. Jag vänjer mig säkert. Om inte annat växer det ut igen. Och så finns ju alltid hårtrimmern om jag skulle få nog...

Dagens:
Public Enemy - Night Of The Living Baseheads

4 comments:

Marcus said...

Är det Per gessle affischer du satt upp i ditt pojkrum i bakgrunden....;)

Ronnie said...

Mmmm. Jag älskar Per. Han talar verkligen direkt till mitt hjärta.

Calle Abrahamsson said...

Jag tycker det blev väldigt bra. Tycker du ska fortsätta köra på den, och skippa brylcremen!

Glad midsommar.

Jani said...
This comment has been removed by the author.