Thursday, May 17, 2007

Keeping Myself Busy...










Före och efter
Sedan förra Torsdagen har jag:
  • Varit och sett på Shout Out Louds tillsamans med Calle. Vi hade trevligt och SOL var bra. Dock inte fullt så bra som jag hoppats. Å andra sidan kanske jag hade lite väl höga förhoppningar med tanke på att jag tycker nya skivan är helt suverän.
  • Spelat skivor på Raw i Lördags. Såg ut att bli en katastrofkväll med noll gäster då vi konkurerade med både ESC och hockeyn men utvecklade sig till en av de roligaste kvällarna på länge! Grymt! Tack alla som var där!
  • Fixat med scootrarna och grejerna som kom från SIP Scootershop förra veckan. Nu är jag och min nypimpade P200 mer än redo för Stockholm Kallar nästa helg!
  • Hängt med Johan och Sara samt deras grannar på uteplatsen som hör till deras nya lägenhet. Mycket trivsamt.
  • Fått hjälp av Carina att klippa Qusan. Hon var snäll nog att komma över med hundtrimmer, karda och allt annat man behöver häromkvällen för att visa mig och Elenor hur man går tillväga när man klipper sin hund själv. OK, slutresultatet kanske inte blev riktigt så jämt och snyggt som hos en riktig frisör men med tanke på hur mycket pengar vi kommer att spara in på att göra det själva gör det inte så mycket.
  • Jobbat vidare på mitt sista nummer av Scooteristen. Det börjar bli klart nu, vilket ärligt talat känns väldigt skönt. Att göra tidningen har varit kul, men väldigt energikrävande.
Utöver detta har jag jobbat, spelat gitarr, tränat och fotat precis som vanligt. Inte så konstigt att jag känner mig en smula trött idag kanske...

För övrigt tänkte jag ha lite födelsedagshäng hemma hos mig imorgon. Inget storstilat eller så. De som känner sig manade kan komma över och ta några öl samt umgås, bara...
Finns ni på min bloggroll är ni varmt välkomna. Gör ni inte det kan ni säkert få komma ändå, bara jag vet vilka ni är.

Dagens:
Bonde Do Role - Marina Do Barrio

1 comment:

Danne Fyris © said...

Visste inte ens att hundar gick hos frisören.

Men jag är helt inne på din linje, man sparar mycket pengar på att inte gå o klippa sej professionellt.

Jag har haft trimmer sedan jag var 14 och eftersom håret inte blir tjockare så klarar jag och min lilla budget oss jävligt bra!