Monday, April 23, 2007

Inga scootrar, men en hel del dans.

Det blev inget Stockholm. Jag vägde för och emot in i det sista, men kom fram till att det var lika bra att stanna hemma och spara in de slantar som skulle gå åt om jag åkt. Behöver beställa lite nya prylar till scootrarna, så det kanske är bättre att lägga de hundralapparna på det istället för tågbiljetter och öl. Hade visserligen varit kul att träffa alla, men nu drar ju säsongen igång så det lär jag få göra ändå snart. Om inte annat går ju Stockholm Kallar, en av årets största träffar, av stapeln redan sista helgen i maj. Då är jag tvärbokad.

Istället blev det en spontan och skön helg här hemma. Tror jag behövde det.
Visst, det kanske inte var den galnaste helgen någonsin, men fredagen bjöd på fest utan utgång i goda vänners lag och lördagen bjöd på dans och glädje i form av Hang The DJ och Brothers Gonna Work It Out. En underbar kväll, som vanligt! Och förmodligen den vildaste HTDJ-kvällen hittills, även fast det samtidigt nog var den med minst antal gäster...vilket i och för sig innebär uppåt en 150-200 personer ändå. Mot slutet av kvällen var det nog mer folk på scenen än på dansgolvet och euforin nådde nästan sådana där jobbiga Håkan Hellström-nivåer. Jag har något svagt minne av att jag kan ha dansat in i dj-bordet...om så är fallet ber jag om ursäkt, Daniel. Vet själv hur irriterande sådant är.

Hur som helst var det en riktigt bra kväll som gjorde att det kändes som rätt val att inte ha åkt till Stockholm. Tackar.

Och, ja, bilden är stulen från Raws hemsida. Jag var för upptagen med att dansa för att ta bilder.

Dagens:
Familjen - Det Snurrar I Min Skalle

3 comments:

Anonymous said...

Om det skulle vara så att du råkade dansa in i dj-bordet är du mer än gärna välkommen att göra det igen...

Anonymous said...

173 Pers var det på Raw denna kväll

Mvh/

Garderoben Raw

Ronnie said...

Shit, vad jag är grym på att uppskatta! :-)