Friday, April 13, 2007

Egoblogg.

Ni kommer väl?
Dagens:
B-52´s - Rock Lobster

6 comments:

Calle Abrahamsson said...

Jag tror bannemig att jag dyker upp. Om jag gör det så blir det i ett nyktert och fotoinspererande tillstånd.

Ronnie said...

Låter som en mycket god idé tycker jag! Vi lovar att vara supesnygga om do lovar att ta bra kort! ;-)

Calle Abrahamsson said...

Bra dagens låt för övrigt!

Ronnie said...

Tackar, tackar. Fick mig en glad överaskning när den dök upp på shuffle i Poden imorse...
B52´s är/var grymma! Såväl musikaliskt som frisyrmässigt! :-)

Jani said...

Av en slump hittade jag er på purevolume igår... Lite kul !!!
Nätet är inte så stort ändå...eller ?

Ronnie said...

Just, ja...Purevolume glömmer jag hela tiden bort att vi har!

Vi kör mer på MySpace...tror inte vi uppdaterat Purevolume på ett år eller mer!