Tuesday, March 27, 2007

Fotoblogg.

Som den ringa skara som läser här regelbundet redan vet så slutade jag för en tid sedan snusa. Som morot för att lyckas med det köpte jag mig en Nikon D80 slr-kamera. Har länge varit sugen på en systemkamera, och tänkte som så att om jag nu slutar snusa så kan pengarna jag sparar in på nikotinet gå till avbetalningarna på kameran istället.

Nåväl. Har på sistone haft med mig kameran nästan överallt och fotat så mycket jag bara kan. I ärlighetens namn har jag ju ingen som helst erfarenhet av foto med systemare tidigare, så därför har jag fått lära mig genom att pröva mig fram. Men det känns liksom lite som att jag vill göra något mer med bilderna än att bara spara dem på hårddisken...

Därför har jag nu, som ett litet komplement till den här bloggen, även startat en fotoblogg. Jag kommer förmodligen att bygga på den vartefter, men ett grundutkast hittar ni här. Enjoy!

Dagens:
Fleshquartet (med Freddie Wadling och Stina Nordenstam) - Walk

No comments: