Saturday, October 28, 2006

Masser and Ron goes bananas!

Igår kväll var det nypremiär för Jukebox, Punkes egen lilla klubb på Raw. Bring Me The Fucking Riot...Man spelade och var faktiskt riktigt bra! Det hade jag inte väntat mig...

Massa trevligt folk, bra musik och uppsluppen stämmning. Masser var plats och Rydberg bjöd på bananer, direkt ur byxlinningen.

Blir inte mer än så här idag, eftersom jag skall med ett tåg till Stockholm alldeles strax. Där blir det styrelsemöte med Svenska Scooterklubben, middag och sedan The Pippettes på Debaser. Pepp!

Om jag orkar tänkte jag även ta en liten shoppingrunda i Sthlm imorgon...har länge haft ögonen på ett par Cheap Monday Sta-Prests och dessutom kanske jag äntligen kan hitta en vettig plånbok där!


Dagens:

The Pippetes - Pull Shapes

1 comment:

Ines Karin Helena Roskvist said...

Bananer är gott och nyttigt.