Saturday, October 21, 2006

Jag lyssnar alldeles för lite på radio.

Lånade farsans bil idag för att åka på loppis (där jag för övrigt hittade en jättefin Koppartrans-skjorta för 20 spänn). Lyssnade på P3 medan jag körde och hörde en sketch...eller vad man nu skall kalla det:

Imorse när jag åt frukost jag fick jag ett infall. Jag lade mig ned och skrek för full hals. Jag ropade att min hälsena gått av. Det var första gången på sju år allas blickar varit riktade mot mig.

Fantastiskt roligt. Jag skrattade så jag höll på att köra av vägen! Har ingen aning om vilket program det var, eftersom jag nästan aldrig lyssnar på radio annars och därför inte har koll på deras tablåer (Ja, jag vet att man kan kolla det på www.sr.se/p3. Jag är bara för slö.). Måste nog börja lyssna mer på radio...

Dagens:
The Pippettes - It Hurts To See You Dance So Well

4 comments:

Anonymous said...

"...Det var första gången på sju år allas blickar varit riktade mot mig.

Riktigt jävla kul...fan saknar p3 lite här i Kina...jag tar det med ro och kollar på en dokumentär om MAO TSE DONG...en riktig lirare och glidare!!

Ta hand om dig nu Broder ROMPA!!!

Du får la gå in på min Blogg och läsa om mina senaste äventyr i 20 iljonerstaden...!!!

// Bloggin' is a fucking Drug !

Anonymous said...

HJÄLP MIG!

Jag vill länka din blogg till min!!!

Hur gör jag!

HJälp mig innan Censurapparaten här i Kina stänger ner mig!!

:-)

Anonymous said...

Tjohoooo!

emre_gurler@hotmail.com

Tänkte bara informera "Gave" att jag drar till paradisön Boracay i FIlippinerna på fredag...så att du hänger med i svängarna... ;-)

Tjoho!

Anonymous said...

programmet heter Mammas Nya Kille, den bästa smörjan som sänts i etern på mycket länge.. www.sr.se/p3/mammas