Friday, October 06, 2006

The Force is what gives a Schnauzer it´s power...

Inte nog med att vår älskade vovve Qusan är en väldigt harmonisk och fridfull Schnauzer. Hon är även i rakt nedstigande led släkt med Obi-Wan. Hur kan man annars förklara detta foto som jag hittade i min fotomapp tidigare idag? Vet inte när jag tagit det, eller varför hon har en kappa på sig, men visst är likheten med Sir Alec Guinness slående?

Står inför något av ett dilemma ikväll. Fick i förrgår reda på Jocke och Patrik har inflyttningsfest i Uppsala ikväll. Blir nog riktigt kul, så jag är väldigt sugen på att dra dit. Problemet är att jag i så fall måste ta tåget efter jobbet ikväll och därför inte kommer att vara där förrän ganska sent. Måste även ta tåget hem imorgon om jag åker, och det är inget vidare eftersom jag skall vända plattor på Raw-premiären på kvällen och har typ en miljon grejer att fixa innan. Dessutom är det en liten smyginvigning för inbjudna med gratis käk och dryck tidigare på kvällen. Den börjar redan vid sju, så om jag åker till Uppsala blir det tajt imorgon.

Utöver detta tror jag även Elenor skulle uppskatta om jag stannade hemma så vi kunde umgås lite. Har haft rätt mycket för mig på sistone, så vi har inte fått så mycket quality-time. Som om det inte räckte med det har jag sagt till Ludde att det kanske vore läge att hitta på något ikväll. Skönt att man är bra på att dela med sig av sig själv i alla fall.

Får klura på det här under dagen så får vi se varthän det barkar...

Dagens:
White Rose Movement - Girls In The Back

1 comment:

Anonymous said...

Grymaste sidan juu!

Märker att du är hook när det gäller Bloggskrivandet...det är ju jag mig!

Choii giiin, mumentayyaaa!

Guling-Emre i Kina!